Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont istniejących 3 szt. studni głębinowych i wykonanie 2szt. nowych studni zastępczych polegający na :
1. Wykonanie 2 otworów studziennych o głębokości 18 i 19 m, metodą mechaniczno-okrętno-udarową w rurach roboczych fi 20- 18 i zafiltrowanie filtrem PCV fi 220 mm ( odcinki filtra łączone mufą gwintowaną) wraz z rurką piezometryczną.
2. Przeprowadzenie pompowania oczyszczającego i pomiarowego w każdym otworze o łącznym wymiarze, co najmniej 120 godz. każdej ze studni.
3. Przeprowadzenie pompowania pomiarowego w dodatkowych trzech otworach studziennych ujęcia JS-4,JS-5,JS-6 w czasie conajmniej 36 godzin po 12 godzin na poszczególnych depresjach. Pierwotna wydajność maksymalna otworów studziennych wynosiła 13-52 m3/h, zaś głębokość 15-19 m. Wykonanie pompowania związane jest z koniecznością wykonania demontażu i ponownego montażu zapuszczanych pomp eksploatacyjnych w studniach.
III. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10-3, 45.23.24.30-5.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
IV. TERMIN WYKONANIA: 30.06.2009r.
V. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 PLN.
VI. WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca składa następujące dokumenty: Koncesje lub zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub ich zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert..
VII. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
VIII. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.