Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Chłopice
  
16-04-2024, Wtorek, 20:48


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Przetarg na remont studni głębinowych
Treść ARCHIWALNA !

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Remont istniejących 3 szt. studni głębinowych i wykonanie 2szt. nowych studni zastępczych polegający na :

1.  Wykonanie 2 otworów studziennych o głębokości 18 i 19 m, metodą mechaniczno-okrętno-udarową w rurach roboczych fi 20- 18 i zafiltrowanie filtrem PCV fi 220 mm ( odcinki filtra łączone mufą gwintowaną) wraz z rurką piezometryczną.

2.   Przeprowadzenie pompowania oczyszczającego i pomiarowego w każdym otworze o łącznym wymiarze, co najmniej 120 godz. każdej ze studni.

3. Przeprowadzenie pompowania pomiarowego w dodatkowych trzech otworach studziennych ujęcia JS-4,JS-5,JS-6 w czasie conajmniej 36 godzin po 12 godzin na poszczególnych depresjach. Pierwotna wydajność maksymalna otworów studziennych wynosiła 13-52 m3/h, zaś głębokość 15-19 m. Wykonanie pompowania związane jest z koniecznością wykonania demontażu i ponownego montażu zapuszczanych pomp eksploatacyjnych w studniach.

 

 

III. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10-3, 45.23.24.30-5.

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

IV. TERMIN WYKONANIA:  30.06.2009r.

 

V.  WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 PLN.

 

VI. WARUNKI UDZIAŁU

·        Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..

·        Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca składa następujące dokumenty: Koncesje lub zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub ich zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert..

VII. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

VIII. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IX. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.pl/ugchlopice/

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w Siedzibie Zamawiającego w pok.24 w godzinach urzędowania. Koszt specyfikacji 30,0 zł.

 

X.   Termin składania ofert: 22.10.2008r. do godz. 09:30

w siedzibie Urzędu Gminy Chłopice, 37-561 Chłopice 149A, pokój nr 12.

Otwarcie ofert w dniu 22.10.2008r. o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy pokój nr 2.

 

XI.  Termin związania ofertą: do 20.11.2008r.

 

    Wójt Gminy Chłopice

mgr Stanisław Konieczny


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. 1-20081001- Ogloszenie o przetargu na remont studni glebinowych.docPlik DOC 33.00 Kb
2. 2-Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.docPlik DOC 117.50 Kb
3. 3-Formularz ofertowy.docPlik DOC 29.50 Kb
4. 4-Druki oswiadczen.docPlik DOC 25.00 Kb
5. 5-Przedmiar_robot(remont_studni_Chlopice).pdfPlik PDF 200.19 Kb
6. 6-Przedmiar_robot_elektrycznych(remont_studni_Chlopice).pdfPlik PDF 83.49 Kb
7. Elementy projektu geologiczno-technicznego otworów.pdfPlik PDF 4.52 MB
8. Pytania_dotyczace_przetargu_i_odpowiedzi.docPlik DOC 30.00 Kb
9. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.docPlik DOC 27.50 Kb
Autor: Mirosław Buczko
Data: 2008-10-01 00:00:00
Udostępnił: Mirosław Buczko
Data: 2008-10-02 19:16:14
Modyfikował(a): Mirosław Buczko
Data: 2009-02-20 20:25:59

Rejestr zmian


Urząd Gminy Chłopice
Chłopice 149a
37-561 Chłopice
tel. (0-16) 6222422
email: urzad@chlopice.regiony.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl