Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Chłopice
  
29-09-2022, Czwartek, 14:01


Jesteś tutaj :: ZAMÓWIENIA PUBLICZNE UDZIELANE NA PODSTAWIE USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Pomniejsz tekst Normalny tekst Powiększ tekst
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chłopice w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.

Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie zadania realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ustay Prawo zamówień publicznych.

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych, na terenie gminy Chłopice w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z określonymi przepisami prawa w tym zakresie w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja postępowania.

Okres realizacji zamówienia: od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 20.10.2022r. do godziny 10:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/7d4ebcd1-c576-4c14-8242-9c07d5347f16


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. 2022-OJS179-505726-plPlik PDF 115.54 Kb
2. RG.271.8.2022 - SWZ całośćPlik PDF 8.49 MB
3. załączniki edytowalne do SWZPlik RAR 158.94 Kb
4. ID postępowaniaPlik PDF 348.79 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2022-09-16 15:24:05
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2022-09-16 15:28:07
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2022-09-16 15:39:06

Rejestr zmian

DOSTAWA 2 SZT. KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO „WSPARCIE DLA DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. komputerów przenośnych (laptopów) do siedziby Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021 roku , który będzie fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad, pochodzący z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających realizację uprawnień gwarancyjnych w Polsce. Wykonawca dostarczy również wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu , dokumenty gwarancyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1a do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: do 15 dni od dnia zawarcia umowy.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 14.09.2022r. do godziny 09:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e528016b-09dc-4a82-b94e-1fe5bed0bded

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 5 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).

 


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja z otwarcia ofert - 14.09.2022r.Plik PDF 50.64 Kb
2. Informacja o kwocie na realizację przedmiotu zamówieniaPlik PDF 272.56 Kb
3. Ogłoszenie o zamówieniu 2022_BZP 00333445_01 z dnia 05.09.2022Plik PDF 107.38 Kb
4. SWZ całośćPlik PDF 5.93 MB
5. Załącznik nr 1 Formularz ofertaPlik PDF 790.89 Kb
6. Załącznik nr 1a SOPZ Specyfikacja technicznaPlik PDF 1.03 MB
7. Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy - art. 125Plik PDF 774.66 Kb
8. Załącznik nr 3 Zobowiązanie do oddania niezbędnych zasobówPlik PDF 702.19 Kb
9. Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy - o przynależności lub braku przynależnościPlik PDF 742.78 Kb
10. Załącznik nr 5 Projekt umowyPlik PDF 1.06 MB
11. ID postępowaniaPlik PDF 74.38 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2022-09-05 13:53:53
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2022-09-05 14:00:47
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2022-09-14 08:21:02

Rejestr zmian

Dostawa samochodu 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego (mikrobusa) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich w ramach realizacji projektu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne warunki techniczne stanowiący załącznik nr 1a do SWZ.

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: do dnia 09.12.2022r.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 22.08.2022r. do godziny 10:00.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 23.08.2022r. do godziny 10:00.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 25.08.2022r. do godziny 10:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f8ce444c-65be-4fb2-8c33-e671214d8085

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 240 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście czterdzieści tysięcy 00/100).


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o zakończeniu postępowania 2022_BZP 00362509_01 z dnia 23.09.2022Plik PDF 64.98 Kb
2. RG.271.7.2022.6 - zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 777.61 Kb
3. Informacja z otwarcia ofert - 25.08.2022r.Plik PDF 46.92 Kb
4. Ogłoszenie o zmianie 2022_BZP 00313152_01 z dnia 22.08.2022Plik PDF 36.46 Kb
5. RG.271.7.2022.2 - wyjaśnienie nr 2 i zmiana SWZPlik PDF 2.43 MB
6. SWZ - zmiana 22.08.2022Plik PDF 902.41 Kb
7. Załącznik nr 1 Formularz oferta - zmiana 22.08.2022Plik PDF 756.84 Kb
8. Ogłoszenie o zmianie 2022_BZP 0030787501 z dnia 17.08.2022Plik PDF 37.97 Kb
9. RG.271.7.2022.1 - wyjaśnienie nr 1 i zmiana SWZ nr 1Plik PDF 2.34 MB
10. SWZ - zmiana 17.08.2022Plik PDF 902.40 Kb
11. Załącznik nr 1 Formularz oferta - zmiana 17.08.2022Plik PDF 756.78 Kb
12. Ogłoszenie o zamówieniu 2022_BZP 00293773_01 z dnia 05.08.2022Plik PDF 122.66 Kb
13. SWZ - RG.271.7.2022Plik PDF 6.04 MB
14. załączniki do SWZ nr 1 - 5Plik PDF 4.25 MB
15. ID postępowaniaPlik PDF 71.97 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2022-08-05 11:03:20
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2022-08-05 11:09:10
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2022-08-25 07:22:49

Rejestr zmian

Remont i przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych na terenie Gminy Chłopice

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach przedmiotowego zadania. Zakres rzeczowy przedmiotowego zamówienia obejmuje:
zadanie nr 1 – Remont drogi gminnej Nr 111479R Chłopice - Morawsko na działkach o nr ewidencyjnych 199, 379 od km 0+000 do km 1+060 w miejscowości Chłopice;
zadanie nr 2 – Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 186/5 w miejscowości Boratyn.
 

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: do dnia 07.11.2022r.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 28.07.2022r. do godziny 09:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/bac60d01-4e6e-4fc9-8982-19e639e5961c

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 498 286,33 zł brutto (słownie złotych: czterysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy dwieście osiemdziesiąt sześć 33/100).

 


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o zakończeniu 2022_BZP 00325871_01Plik PDF 64.34 Kb
2. RG.271.6.2022.3 - zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 776.29 Kb
3. Informacja z otwarcia ofert - 28.07.2022r.Plik PDF 44.45 Kb
4. Ogłoszenie o zamówieniu 2022_BZP 00252823_01 z dnia 13.07.2022Plik PDF 133.98 Kb
5. SWZ całośćPlik PDF 1.45 MB
6. SWZ załączniki 1-6Plik PDF 924.71 Kb
7. Załącznik nr 8 Opis przedmiotu zamówieniaPlik ZIP 1.58 MB
8. ID postępowaniaPlik PDF 71.22 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2022-07-13 12:25:11
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2022-07-13 12:29:22
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2022-07-28 08:23:49

Rejestr zmian

Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych na terenie Gminy Chłopice

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach przedmiotowego zadania. Zakres rzeczowy przedmiotowego zamówienia obejmuje:
zadanie nr 1 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 964, 959 w miejscowości Chłopice od km 0+000 do km 0+200;
zadanie nr 2 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 181 w miejscowości Chłopice od km 0+000 do km 0+330;
zadanie nr 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 1212 w miejscowości Chłopice;
zadanie nr 4 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 1873 w miejscowości Dobkowice od km 0+000 do km 0+080;
zadanie nr 5 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 322 w miejscowości Lutków od km 0+000 do 0+135;
zadanie nr 6 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach o nr ew. 177, 1278 w miejscowości Zamiechów od km 0+000 do km 0+135;
zadanie nr 7 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 81, 96 w miejscowości Lutków;
zadanie nr 8 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 8 w miejscowości Lutków;
zadanie nr 9 – Przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 111474R na działce o nr ew. 1087 od km 0+250 do km 0+350.

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 30.06.2022r. do godziny 10:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1f026729-e52c-4586-8dfa-1e7235554ff6

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 378 758,55 zł brutto (słownie złotych: trzysta siedemdziesiąt osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt osiem 55/100).

 

 


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o zakończeniu 2022_BZP 00281054_01Plik PDF 65.33 Kb
2. RG.271.5.2022.4 - zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 761.81 Kb
3. Informacja z otwarcia ofert - 30.06.2022r.Plik PDF 648.74 Kb
4. Informacja o kwocie na realizację przedmiotu zamówieniaPlik PDF 274.96 Kb
5. Ogłoszenie o zamówieniu 2022_BZP 00208233_01Plik PDF 115.26 Kb
6. SWZ podpisanaPlik PDF 3.92 MB
7. SWZ - przebudowa dróg wewnetrznych i gminnychPlik PDF 892.65 Kb
8. Załącznik nr 1 Formularz ofertaPlik PDF 784.06 Kb
9. Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy - art. 125Plik PDF 732.11 Kb
10. Załącznik nr 3 Zobowiązanie do oddania niezbędnych zasobówPlik PDF 649.65 Kb
11. Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy - o przynależności lub braku przynależnościPlik PDF 691.98 Kb
12. Załącznik nr 5 Wykaz robót i osóbPlik PDF 692.50 Kb
13. Załącznik nr 6 Oświadczenie wspólnych WykonawcówPlik PDF 665.60 Kb
14. Załącznik nr 7 Projekt umowyPlik PDF 1.01 MB
15. Załącznik nr 8 Opis przedmiotu zamówieniaPlik ZIP 5.49 MB
16. ID postępowaniaPlik PDF 72.92 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2022-06-14 11:58:32
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2022-06-14 12:02:33
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2022-06-30 08:50:15

Rejestr zmian

DOSTAWA 70 SZT. KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO „WSPARCIE DLA DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 70 szt. komputerów przenośnych (laptopów) do siedziby Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021 roku , który będzie fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad, pochodzący z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających realizację uprawnień gwarancyjnych w Polsce. Wykonawca dostarczy również wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu , dokumenty gwarancyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu przedmiotu zamówienia poprzez jego zmniejszenie przez złożenie jednostronnego oświadczenia, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 90% wielkości zamówienia określonego w punkcie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1a do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: do 60 dni od dnia zawarcia umowy.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 01.06.2022r. do godziny 10:00.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 03.06.2022r. do godziny 10:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8a5ff9e1-7479-4ae4-a878-4a395dac06ca

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 175 000,00 zł brutto (słownie złotych: sto siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100).


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o wyniku 2022_BZP 00222897_01 z dnia 24.06.2022Plik PDF 64.37 Kb
2. RG.271.4.2022.7 - zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 789.51 Kb
3. Informacja z otwarcia ofert - 03.06.2022r.Plik PDF 53.54 Kb
4. Ogłoszenie o zmianie 2022_BZP 00185734_01 z dnia 31.05.2022Plik PDF 45.11 Kb
5. RG.271.4.2022.3 - wyjaśnienie i zmiana SWZ nr 3Plik PDF 2.30 MB
6. Załącznik nr 1 Formularz oferta - zmiana 31.05.2022Plik PDF 791.53 Kb
7. Załącznik nr 1a SOPZ Specyfikacja techniczna zmiana 31.05.2022Plik PDF 1.04 MB
8. RG.271.4.2022.2 - wyjaśnienie SWZ nr 2Plik PDF 56.22 Kb
9. RG.271.4.2022.1 - wyjaśnienie SWZ nr 1Plik PDF 78.15 Kb
10. Ogłoszenie o zamówieniu 2022_BZP 00173420_01 z dnia 24.05.2022Plik PDF 107.59 Kb
11. SWZ - dostawa laptopów podpisanaPlik PDF 3.10 MB
12. Załącznik nr 1 Formularz ofertaPlik PDF 791.27 Kb
13. Załącznik nr 1a SOPZ Specyfikacja technicznaPlik PDF 963.06 Kb
14. Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy - art. 125Plik PDF 775.39 Kb
15. Załącznik nr 3 Zobowiązanie do oddania niezbędnych zasobówPlik PDF 700.68 Kb
16. Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy - o przynależności lub braku przynależnościPlik PDF 741.29 Kb
17. Załącznik nr 5 projekt umowyPlik PDF 1.02 MB
18. ID postępowania miniPortalPlik PDF 75.21 Kb
19. Ogłoszenie o wykonaniu 2022_BZP 00252484_01 z dnia 13.07.2022Plik PDF 52.17 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2022-05-24 10:00:23
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2022-05-24 10:02:24
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2022-06-03 07:59:17

Rejestr zmian

DOSTAWA 70 SZT. KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO „WSPARCIE DLA DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 70 szt. komputerów przenośnych (laptopów) do siedziby Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021 roku , który będzie fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad, pochodzący z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających realizację uprawnień gwarancyjnych w Polsce. Wykonawca dostarczy również wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu , dokumenty gwarancyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu przedmiotu zamówienia poprzez jego zmniejszenie przez złożenie jednostronnego oświadczenia, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 90% wielkości zamówienia określonego w punkcie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1a do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.

 

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: do 60 dni od dnia zawarcia umowy.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 10.05.2022r. do godziny 10:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f3485033-2210-407c-88a4-0fb8c664a4fb

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 175 000,00 zł brutto (słownie złotych: sto siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100).

 


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o wyniku postępowania 2022/BZP 00173268/01 z dnia 24.05.2022Plik PDF 58.83 Kb
2. RG.271.3.2022.2 - zawiadomienie o unieważnieniuPlik PDF 157.92 Kb
3. Informacja z otwarcia ofert - 10.05.2022Plik PDF 51.16 Kb
4. Ogłoszenie o zamówieniu 2022_BZP 00140385_01Plik PDF 108.15 Kb
5. SWZ - RG.271.3.2022Plik PDF 914.78 Kb
6. SWZ podpisanaPlik PDF 2.93 MB
7. Załącznik nr 1 Formularz ofertaPlik PDF 791.28 Kb
8. Załącznik nr 1a SOPZ Specyfikacja technicznaPlik PDF 965.19 Kb
9. Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy - art. 125Plik PDF 777.65 Kb
10. Załącznik nr 3 Zobowiązanie do oddania niezbędnych zasobówPlik PDF 701.23 Kb
11. Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy - o przynależności lub braku przynależnościPlik PDF 741.78 Kb
12. Załącznik nr 5 projekt umowyPlik PDF 1.02 MB
13. ID - postępowaniaPlik PDF 75.30 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2022-04-29 09:34:13
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2022-04-29 09:38:57
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2022-05-10 07:14:09

Rejestr zmian

PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 111451R POPRZEZ BUDOWĘ CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI JANKOWICE.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach zadania pn.: „Przebudowa, rozbudowa drogi gminnej Nr 111451R poprzez budowę chodnika w miejscowości Jankowice”. Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na przebudowie drogi gminnej Nr 111451R poprzez budowę chodnika w miejscowości Jankowice na odcinku od km 0+300 do km 0+385 (Etap 1b) oraz rozbudowie odcinka drogi od km 0+781 do km 1+395 (Etap 2). Zakres robót przewidziany do realizacji obejmuje m.in.: budowę chodnika lewostronnego, poszerzenie istniejącego lewego pasa ruchu, budowę odcinka rowu krytego wraz z podłączeniem przepustu, dobudowę istniejącego przepustu, przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, budowę zatoki postojowej, zabezpieczenie energetycznej linii kablowej oraz przebudowę gazociągu średniego ciśnienia.

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 11.04.2022r. do godziny 10:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/745b18ff-6dfa-427d-af8b-e779d745accd

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 148 487,88 zł brutto (słownie złotych: jeden milion sto czterdzieści osiem tysięcy czterysta osiemdziesiąt siedem 88/100).


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie 2022_BZP 00141622_01 o zakończeniuPlik PDF 66.97 Kb
2. RG.271.1.2022.6 - zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofertyPlik PDF 71.56 Kb
3. Informacja z otwarcia ofert - 11.04.2022r.Plik PDF 43.37 Kb
4. Informacja o kwocie na realizację przedmiotu zamówieniaPlik PDF 273.36 Kb
5. Ogłoszenie 2022_BZP 00052480_02_PPlik PDF 122.21 Kb
6. SWZ - budowa chodnika JankowicePlik PDF 894.91 Kb
7. Załącznik nr 1 Formularz ofertaPlik PDF 756.45 Kb
8. Załącznik nr 1a Kosztorys ofertowy - odcinek nr 1Plik PDF 456.55 Kb
9. Załącznik nr 1b Kosztorys ofertowy - odcinek nr 2Plik PDF 470.42 Kb
10. Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy - art. 125Plik PDF 736.06 Kb
11. Załącznik nr 3 Zobowiązanie do oddania niezbędnych zasobówPlik PDF 650.10 Kb
12. Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy - o przynależności lub braku przynależnościPlik PDF 687.43 Kb
13. Załącznik nr 5 Wykaz robót i osóbPlik PDF 696.66 Kb
14. Załącznik nr 6 Oświadczenie wspólnych WykonawcówPlik PDF 666.07 Kb
15. Załącznik nr 7 Projekt umowyPlik PDF 1021.50 Kb
16. Załącznik 8a - Etap 1b - od km 0+300 - 0+385Plik ZIP 8.05 MB
17. Załącznik 8b - Etap 2 - od km 0+781 - 1+395 częśc 1Plik ZIP 17.56 MB
18. Załącznik 8b - Etap 2 - od km 0+781 - 1+395 częśc 2Plik ZIP 14.38 MB
19. ID postępowaniaPlik PDF 74.12 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2022-03-25 10:16:58
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2022-03-25 10:22:08
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2022-04-11 10:06:54

Rejestr zmian

MODERNIZACJA OŚWIETLENIA NA TERENIE GMINY CHŁOPICE

Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci niskiego napięcia 0,4kV na łącznym odcinku ok. 30 km wraz z modernizacją istniejącej sieci oświetlenia ulicznego, polegającej na wymianie oświetlenia starego typu na energooszczędne oświetlenie typu LED oraz oświetlenie miejsc publicznych. Realizacja inwestycji ma przyczynić się do zmniejszenia zanieczyszczeń emitowanych do powietrza oraz przyczynić się do znacznych oszczędności energii elektrycznej. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (P+B) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych uzgodnień, decyzji/pozwoleń na realizację robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz budowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia 0,4kV oświetlenia drogi gminnej 111452R w miejscowości Chłopice na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej w ramach realizacji zadania p.n.: Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Chłopice.

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: do 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 05.04.2022r. do godziny 10:00.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 07.04.2022r. do godziny 10:00.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 11.04.2022r. do godziny 10:00.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 13.04.2022r. do godziny 10:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c5cc049c-01f8-425c-ac00-72371c6b45ef

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 5 550 000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów pięćset pięćdziesiąt tysięcy zero złotych 00/100).


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. 2022_BZP 00186556_01 z dnia 2022-05-31 o wyniku postępowaniaPlik PDF 66.30 Kb
2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 06-05-2022r.Plik PDF 121.65 Kb
3. Informacja z otwarcia ofert - 13.04.2022Plik PDF 41.59 Kb
4. Sprostowanie Informacji dla Wykonawców nr 6 z dnia 08.04.2022Plik PDF 661.81 Kb
5. 2022_BZP 00115840_01 z dnia 2022-04-08Plik PDF 36.28 Kb
6. Załącznik nr 1. Formularz oferta zmiana 08.04.2022Plik DOC 113.00 Kb
7. Załącznik nr 1e - Tabela parametrów zmian 08.04.2022Plik DOC 117.00 Kb
8. Informacja dla Wykonawców nr 6 i zmiana SWZ z dnia 08.04.2022Plik PDF 2.53 MB
9. Informacja dla Wykonawców nr 5 i zmiana SWZ z dnia 05.04.2022Plik PDF 2.35 MB
10. Załącznik nr 1. Formularz oferta zmiana 05.04.2022Plik DOC 113.00 Kb
11. Załącznik nr 1e - Tabela parametrów zmiana 05.04.2022Plik DOC 117.00 Kb
12. Informacja dla Wykonawców nr 4 z dnia 04.04.2022Plik PDF 56.27 Kb
13. załączniki edytowalnePlik ZIP 2.45 MB
14. Informacja dla Wykonawców nr 3 z dnia 01.04.2022Plik PDF 417.12 Kb
15. Załącznik nr 1e - Tabela parametrów zmian 01.04.2022Plik DOC 115.50 Kb
16. Informacja dla Wykonawców nr 2 z dnia 31.03.2022Plik PDF 131.50 Kb
17. 2022_BZP 00104346_01 z dnia 2022-03-31Plik PDF 36.28 Kb
18. SWZ zmiana z dnia 31.03.2022Plik PDF 2.21 MB
19. Załącznik nr 1. Formularz oferta zmiana 31.03.2022Plik DOC 113.00 Kb
20. Załącznik nr 1e - Tabela parametrów zmian 31.03.2022Plik DOC 113.50 Kb
21. Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 25.03.2022Plik PDF 91.14 Kb
22. 2022_BZP 00092781_01 z dnia 2022-03-21Plik PDF 142.85 Kb
23. SWZ - Modernizacja oświetleniaPlik PDF 922.93 Kb
24. Załącznik nr 1. Formularz ofertaPlik PDF 737.63 Kb
25. Załącznik nr 1a - kosztorys ofertowy przebudowaPlik PDF 620.37 Kb
26. Załącznik nr 1b - kosztorys ofertowy boisko DobkowicePlik PDF 614.10 Kb
27. Załącznik nr 1c - kosztorys ofertowy boisko JankowicePlik PDF 613.31 Kb
28. Załącznik nr 1d - kosztorys ofertowy ChłopicePlik PDF 617.75 Kb
29. Załącznik nr 1e - Tabela parametrówPlik PDF 726.57 Kb
30. Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy - art. 125Plik PDF 733.42 Kb
31. Załącznik nr 3 Zobowiązanie do oddania niezbędnych zasobówPlik PDF 645.69 Kb
32. Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy - o przynależności lub braku przynależnościPlik PDF 683.22 Kb
33. Załącznik nr 5 Wykaz robót i osóbPlik PDF 695.77 Kb
34. Załącznik nr 6 Oświadczenie wspólnych WykonawcówPlik PDF 661.62 Kb
35. Załącznik nr 7 Projekt umowy roboty budowlanePlik PDF 1.02 MB
36. Załacznik do umowyPlik PDF 496.06 Kb
37. ID postępowaniaPlik PDF 77.16 Kb
38. Załącznik nr 8a Program Funkcjonalno UżytkowyPlik ZIP 11.37 MB
39. MapyPlik ZIP 18.51 MB
40. Załącznik nr 8b budowa sieci ChłopicePlik ZIP 18.79 MB
41. Projekt zagospodarowania TerenuPlik ZIP 17.94 MB
42. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru RobótPlik ZIP 1.95 MB
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2022-03-21 15:11:50
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2022-03-21 15:14:12
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2022-04-13 10:18:01

Rejestr zmian

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022

Gmina Chłopice przedstawia plan postępowań o udzielenie zamówień, jakie przewiduje przeprowadzić w 2022 roku.


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Plan na rok 2022 wersja nr 6 z dnia 12.09.2022 - 2022_BZP 00052480_06_PPlik PDF 41.95 Kb
2. Plan na rok 2022 wersja nr 5 z dnia 04.08.2022 - 2022_BZP 00052480_05_PPlik PDF 41.59 Kb
3. Plan na 2022 rok wersja nr 4 z dnia 13.07.2022 - 2022_BZP 00052480_04_PPlik PDF 41.06 Kb
4. Plan na 2022 rok wersja nr 3 z dnia 14.06.2022r. - 2022_BZP 00052480_03_PPlik PDF 40.45 Kb
5. Plan na 2022 rok wersja nr 2 z dnia 09.03.2022r. - 2022_BZP 00052480_02_PPlik PDF 39.78 Kb
6. Plan na 2022 rok wersja nr 1 z dnia 10.02.2022r. - 2022_BZP 00052480_01_PPlik PDF 37.60 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2022-02-10 08:27:01
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2022-02-10 08:28:35

Rejestr zmian

Przebudowa i remont boiska sportowego w Chłopicach

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach przedmiotowego zadania obejmujące remont płyty boiska, przebudowę istniejących oraz wykonanie nowych trybun wraz z utwardzeniem terenu i jego ogrodzeniem na działkach nr ew. gr. 1292 i 1297 położonych w miejscowości Chłopice.

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: do dnia 29.04.2022r.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 03.12.2021r. do godziny 10:00.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 06.12.2021r. do godziny 10:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0ce867e2-36ba-422e-90ce-8f6275589031

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 340 000,00 zł brutto (słownie złotych: trzysta czterdzieści tysięcy 00/100).

 


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie BZP 2021_BZP 00337736_01 z dnia 30.12.2021r. - wynik postępowaniaPlik PDF 68.08 Kb
2. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - 22.12.2021r.Plik PDF 62.52 Kb
3. Informacja z otwarcia ofert - 06.12.2021r.Plik PDF 42.80 Kb
4. Informacja dla Wykonawców nr 1, zmiana SWZ - 26.11.2021r.Plik PDF 127.95 Kb
5. Ogłoszenie BZP 2021_BZP 00285939_01 z dnia 26.11.2021r. - zmiana ogłoszeniaPlik PDF 50.39 Kb
6. SWZ RG.271.8.2021 - Przebudowa i remont boiska - zmiana 26.11.2021r.Plik PDF 900.26 Kb
7. Załącznik nr 1 Formularz oferta - zmiana 26.11.2021r.Plik PDF 754.22 Kb
8. Załącznik nr 1 Formularz oferta - zmiana 26.11.2021r. edytowalnyPlik DOC 262.50 Kb
9. Ogłoszenie BZP 2021_BZP 00274014_01 z dnia 18.11.2021r.Plik PDF 146.37 Kb
10. SWZ RG.271.8.2021 - Przebudowa i remont boiskaPlik PDF 899.50 Kb
11. Załącznik nr 1 Formularz ofertaPlik PDF 754.13 Kb
12. Załącznik nr 1a Kosztorys ofertowy - wzórPlik PDF 69.56 Kb
13. Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy - art. 125Plik PDF 755.99 Kb
14. Załącznik nr 3 Zobowiązanie do oddania niezbędnych zasobówPlik PDF 670.66 Kb
15. Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy - o przynależności lub braku przynależnościPlik PDF 704.37 Kb
16. Załącznik nr 5 Wykaz robót i osóbPlik PDF 710.49 Kb
17. Załącznik nr 6 Projekt umowyPlik PDF 1016.21 Kb
18. Załącznik nr 7 Opis przedmiotu zamówieniaPlik ZIP 4.48 MB
19. załączniki do SWZ - wersja edytowalnaPlik ZIP 825.07 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2021-11-18 11:55:42
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2021-11-18 11:57:19
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2021-12-06 08:40:45

Rejestr zmian

Remont dróg gminnych na terenie Gminy Chłopice

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach przedmiotowego zadania – remontu dróg gminnych na terenie Gminy Chłopice. Zakres rzeczowy przedmiotowego zamówienia został podzielony na dwie (2) części i obejmuje:
Część I – Remont drogi gminnej Nr 111452R droga przez wieś Chłopice do Murowanki od km 0+000 do km 2+327;
Część II – Remont drogi gminnej Nr 111456R Boratyn – Parcelacja – Dobkowice od km 0+000 do km 1+722.

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 15.11.2021r. do godziny 10:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1eb653ee-b149-4485-a106-3c7fb62445a9

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 319 223,88 zł brutto (słownie złotych: jeden milion trzysta dziewiętnaście tysięcy dwieście dwadzieścia trzy 88/100), w tym:
na Część I zamówienia kwotę: 868 515,96 zł brutto
na Część II zamówienia kwotę: 450 707,92 zł brutto


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia BZP 2021_BZP 00296289_01 z dnia 02.12.2021r.Plik PDF 91.73 Kb
2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 24.11.2021r.Plik PDF 138.70 Kb
3. Informacja z otwarcia ofert - 15.11.2021r.Plik PDF 72.49 Kb
4. Informacja dla Wykonawców nr 2 - 10.11.2021r.Plik PDF 46.45 Kb
5. Informacja dla Wykonawców nr 1 - 09.11.2021r.Plik PDF 45.09 Kb
6. Załączniki do SWZ - wersja edytowalnaPlik ZIP 109.26 Kb
7. Ogłoszenie BZP/2021 00251855/01 z dnia 29.10.2021r.Plik PDF 158.03 Kb
8. SWZ RG.271.7.2021 - Przebudowa dróg gminnychPlik PDF 879.73 Kb
9. Załącznik nr 1. Formularz ofertaPlik PDF 742.42 Kb
10. Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy - art. 125Plik PDF 736.24 Kb
11. Załącznik nr 3 Zobowiązanie do oddania niezbędnych zasobówPlik PDF 646.32 Kb
12. Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy - o przynależności lub braku przynależnościPlik PDF 679.62 Kb
13. Załącznik nr 5 Wykaz robót i osóbPlik PDF 688.55 Kb
14. Załącznik nr 6 Projekt umowyPlik PDF 1010.74 Kb
15. Załącznik nr 7 Opis przedmiotu zamówieniaPlik ZIP 4.93 MB
16. ID PostępowaniaPlik PDF 288.01 Kb
17. SWZ podpisPlik PDF 1.52 MB
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2021-10-29 14:01:54
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2021-10-29 14:04:54
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2021-11-15 10:29:34

Rejestr zmian

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chłopice w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.

Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie zadania realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ustay Prawo zamówień publicznych.

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych, na terenie gminy Chłopice w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z określonymi przepisami prawa w tym zakresie w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. Odbiorem i zagospodarowaniem zostaną objęte odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny powstające na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Chłopice. Zakres przedmiotu zamówienia odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia odbiór i zagospodarowanie: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach lub workach, odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w pojemnikach lub workach obejmujących: szkło opakowaniowe, z wyłączeniem opakowań po środkach ochrony roślin, środkach medycznych i truciznach, papier, bioodpady stanowiące odpady komunalne, opakowania z tworzyw sztucznych, z wyłączeniem opakowań po środkach ochrony roślin, środkach medycznych i truciznach, metal, ze szczególnym uwzględnieniem odpadów opakowaniowych z matali, opakowania wielomateriałowe, z zastrzeżeniem, że odpady wymienione w ppkt. d), e), f) mogą być zbierane łącznie w jednym pojemniku lub worku. Zamówienie obejmuje odbiór i zagospodarowanie powstających na nieruchomościach zamieszkałych odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon (zbiórka mobilna). Zamówienie obejmuje również odbiór i zagospodarowanie odpadów z przystanków autobusowych usytuowanych wzdłuż dróg na terenie gminy. Realizując zagospodarowanie odebranych z nieruchomości odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 2, podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnych o wydajności pozwalającej przyjąć wszystkie w/w odpady komunalne; selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., art. 17, z zastrzeżeniem, że jeżeli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - odpad o kodzie 19 12 12, przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do instalacji komunalnych, o których mowa w ppkt. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub do instalacji komunalnych. Zamawiający nie dysponuje własnymi pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest (bez zwiększenia z tego tytułu wynagrodzenia dla Wykonawcy) wyposażyć nieodpłatnie nieruchomości zamieszkałe oraz nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Chłopice (wskazane przez Zamawiającego), w odpowiedniej wielkości i rodzaju pojemniki do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych spełniających normę PN-840 oraz worki do zbiórki selektywnej, które powinny odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chłopice, zwanym dalej Regulaminem oraz zapewnia utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Ilość pojemników będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Zamawiającego przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych wskazanych w odrębnym wykazie. Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy do prowadzenia szeroko pojętej edukacji ekologicznej i uczestnictwa w akcjach ekologicznych realizowanych przez Zamawiającego, w szczególności: drukowania i kolportowania na własny koszt kolorowych ulotek (do formatu A3) promujących selektywną zbiórkę odpadów oraz zbiórkę odpadów wielkogabarytowych (ulotki minimum 2 razy w roku, przed rozpoczęciem zbiórki odpadów wielkogabarytowych), o treści uzgodnionej z Zamawiającym, udziału co najmniej jeden raz w roku w działaniach/akcjach ekologicznych we wszystkich placówkach szkolno-przedszkolnych na terenie gminy,  udziału w działaniach proekologicznych realizowanych przez Zamawiającego, odbioru i zagospodarowania, bez dodatkowego wynagrodzenia, zebranych w trakcie ich trwania odpadów, np. sprzątaniu terenu gminy w ramach akcji sprzątanie świata.

Okres realizacji zamówienia: od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 08.11.2021r. do godziny 11:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5396cc45-29cd-4b4c-8a8c-d7b101ea90fc

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 577 444,00 zł brutto (słownie złotych: jeden milion pięćset siedemdziesiąt siedem tysięcy czterysta czterdzieści cztery 00/100).


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2021-OJS240-632603-plPlik PDF 111.11 Kb
2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 01.12.2021r.Plik PDF 56.50 Kb
3. Informacja z otwarcia ofert - 08.11.2021r.Plik PDF 35.90 Kb
4. Informacja dla Wykonawców nr 1 - zmiana SWZ 13.10.2021r.Plik PDF 1.43 MB
5. Załącznik nr 7 SOPZ - zmiana 13.10.2021r.Plik PDF 1.23 MB
6. Ogłoszenie o zamówieniu 2021-OJS194-505650-plPlik PDF 124.74 Kb
7. RG.271.6.2021 SWZ z podpisemPlik PDF 5.43 MB
8. RG.271.6.2021 - Specyfikacja Warunków ZamówieniaPlik PDF 992.90 Kb
9. ID - szczegóły postępowaniaPlik PDF 290.19 Kb
10. Załączniki nr 1 - 9Plik ZIP 2.15 MB
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2021-10-06 10:41:15
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2021-10-06 10:54:49
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2021-11-08 09:37:02

Rejestr zmian

Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego „Bajkowy Dworek” w Boratynie, gm. Chłopice - roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego „Bajkowy Dworek” w Boratynie, gm. Chłopice na podstawie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na funkcję Klubu Dziecięcego w miejscowości Boratyn – roboty budowlane polegające na przebudowie istniejących przegród budowlanych, przebudowie wewnętrznych instalacji wodno – kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wymianie zewnętrznej i wewnętrznej stolarki z dostosowaniem do nowej funkcji.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zmianę sposobu użytkowania części budynku, z pomieszczeń o funkcji edukacyjnej ZLIII (Szkoła – Gimnazjum) na pomieszczenia o funkcji edukacyjnej ZLII ( Klub Dziecięcy ) oraz roboty budowlane polegające na: wykonaniu nowych otworów w wewnętrznych ścianach konstrukcyjnych, wykonaniu miejscowych wyburzeń wewnętrznych ścian działowych, wykonaniu miejscowych wymurowań ścian działowych oraz zamurowań istniejących otworów wewnętrznych, remoncie posadzek wewnętrznych w pomieszczeniach, remoncie ścian i sufitów w pomieszczeniach wewnętrznych, wymianie zewnętrznej stolarki z dostosowaniem do obowiązujących przepisów izolacyjności, montażu nowej stolarki wewnętrznej w pomieszczeniach, montażu wyposażenia i urządzeń zgodnych z projektowaną funkcją, przebudowie istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej w zakresie dostosowania do nowej funkcji, przebudowie istniejącej instalacji elektrycznej w zakresie dostosowania do nowej funkcji oraz dostawę i montaż wyposażenia sanitarnego.

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: do dnia 30.11.2021r.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 10.08.2021r. do godziny 08:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/78dff696-0018-4550-b622-a370153448c4

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 564 000,00 zł brutto.


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie 2021_BZP 00159849_01 z dnia 25.08.2021r.Plik PDF 52.89 Kb
2. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - 25.08.2021r.Plik PDF 69.64 Kb
3. Zbiorcze zestawienie ofert dodatkowych - 25.08.2021r.Plik PDF 33.45 Kb
4. Zbiorcze zestawienie ofert - 10.08.2021r.Plik PDF 42.40 Kb
5. Informacja dla Wykonawców - wyjaśnienie SWZ 04.08.2021r.Plik PDF 47.22 Kb
6. Ogłoszenie o zamówieniu 2021/BZP 00126505/01 z dnia 26.07.2021Plik PDF 131.39 Kb
7. SWZ RG.271.4.2021 - Utworzenie Gminnego Klubu DziecięcegoPlik PDF 923.44 Kb
8. Załącznik nr 1 . Formularz ofertaPlik PDF 760.68 Kb
9. Załącznik nr 2. Oświadczenie Wykonawcy - art. 125Plik PDF 758.97 Kb
10. Zalacznik nr 3. Oświadczenie Wykonawcy - grupa kapitałowaPlik PDF 681.99 Kb
11. Załącznik nr 4. Zobowiązanie do oddania zasobówPlik PDF 674.52 Kb
12. Zalacznik nr 5. Wykaz robót i osóbPlik PDF 709.60 Kb
13. Załącznik nr 6. Projekt umowyPlik PDF 1.01 MB
14. Załacznik nr 7. Opis przedmiotu zamówienia cz. 1Plik ZIP 27.16 MB
15. Załącznik nr 7. Opis przedmiotu zamówienia cz. 2Plik ZIP 2.70 MB
16. zał. nr 1 - 5 - wersja edytowalnaPlik ZIP 662.29 Kb
17. Szczegóły postępowania - IDPlik PDF 147.30 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2021-07-26 12:18:47
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2021-07-26 12:22:15
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2021-08-10 08:25:14

Rejestr zmian

Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego „Bajkowy Dworek” w Boratynie, gm. Chłopice - roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego „Bajkowy Dworek” w Boratynie, gm. Chłopice na podstawie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na funkcję Klubu Dziecięcego w miejscowości Boratyn – roboty budowlane polegające na przebudowie istniejących przegród budowlanych, przebudowie wewnętrznych instalacji wodno – kanalizacyjnej i elektrycznej oraz wymianie zewnętrznej i wewnętrznej stolarki z dostosowaniem do nowej funkcji.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zmianę sposobu użytkowania części budynku, z pomieszczeń o funkcji edukacyjnej ZLIII (Szkoła – Gimnazjum) na pomieszczenia o funkcji edukacyjnej ZLII ( Klub Dziecięcy ) oraz roboty budowlane polegające na: wykonaniu nowych otworów w wewnętrznych ścianach konstrukcyjnych, wykonaniu miejscowych wyburzeń wewnętrznych ścian działowych, wykonaniu miejscowych wymurowań ścian działowych oraz zamurowań istniejących otworów wewnętrznych, remoncie posadzek wewnętrznych w pomieszczeniach, remoncie ścian i sufitów w pomieszczeniach wewnętrznych, wymianie zewnętrznej stolarki z dostosowaniem do obowiązujących przepisów izolacyjności, montażu nowej stolarki wewnętrznej w pomieszczeniach, montażu wyposażenia i urządzeń zgodnych z projektowaną funkcją, przebudowie istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej w zakresie dostosowania do nowej funkcji, przebudowie istniejącej instalacji elektrycznej w zakresie dostosowania do nowej funkcji oraz dostawę i montaż wyposażenia sanitarnego.

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: do dnia 30.11.2021r.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 19.07.2021r. do godziny 08:00.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 21.07.2021r. do godziny 08:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c2908a70-46bc-4fc9-be26-cd5d2a4b4107

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 564 000,00 zł brutto.

 


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - 21.07.2021r.Plik PDF 63.33 Kb
2. Zbiorcze zestawienie ofert - 21.07.2021r.Plik PDF 46.46 Kb
3. Informacja o kwocie na realizację przedmiotu zamówieniaPlik PDF 287.28 Kb
4. Informacja dla Wykonawców nr 3 - wyjasnienie 19.07.2021r.Plik PDF 662.82 Kb
5. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2021_BZP 00116981/01 z dnia 16.07.2021r.Plik PDF 35.64 Kb
6. Informacja dla Wykonawców nr 2 - zmiana SWZ 16.07.2021r.Plik PDF 325.70 Kb
7. Załącznik nr 1. Formularz oferta - zmiana 16.07.2021r.Plik DOC 258.00 Kb
8. Informacja dla Wykonawców nr 1 - zmiana SWZ 12.07.2021Plik PDF 660.62 Kb
9. Załącznik nr 6. Projekt umowy zmiana 12.07.2021Plik PDF 1.01 MB
10. Ogłoszenie o zamówieniu 2021_BZP 00102746 z dnia 02.07.2021Plik PDF 131.52 Kb
11. SWZ RG.271.2.2021 - Utworzenie Gminnego Klubu DziecięcegoPlik PDF 909.94 Kb
12. SWZ RG.271.2.2021 - SWZ skanPlik PDF 2.35 MB
13. Załacznik nr 1. Formularz ofertaPlik PDF 760.55 Kb
14. Załącznik nr 2. Oświadczenie Wykonawcy - art. 125Plik PDF 758.97 Kb
15. Załącznik nr 3. Oświadczenie Wykonawcy - grupa kapitałowaPlik PDF 678.67 Kb
16. Załącznik nr 4. Zobowiązanie do oddania zasobówPlik PDF 673.32 Kb
17. Załącznik nr 5. Wykaz robót i osóbPlik PDF 709.59 Kb
18. Załącznik nr 6. Projekt umowyPlik PDF 1.01 MB
19. Załącznik nr 1 - 5 wersja edytowalnaPlik ZIP 662.19 Kb
20. Załącznik nr 7. Opis przedmiotu zamówienia cz. 1Plik ZIP 28.10 MB
21. Załącznik nr 7. Opis przedmiotu zamówienia cz. 2Plik ZIP 2.70 MB
22. Szczegóły postępowania - IDPlik PDF 48.22 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2021-07-02 12:41:16
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2021-07-02 12:47:16
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2021-07-21 08:30:20

Rejestr zmian

Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych na terenie Gminy Chłopice.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach zadania Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnych na terenie Gminy Chłopice. Zakres rzeczowy przedmiotowego zamówienia obejmuje:
zadanie nr 1 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 902 w miejscowości Chłopice od km 0+000 do 0+105;
zadanie nr 2 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 356 w miejscowości Chłopice od km 0+000 do 0+255;
zadanie nr 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 1276 w miejscowości Chłopice od km 0+000 do 0+070;
zadanie nr 4 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 230/5 w miejscowości Jankowice od km 0+000 do 0+165;
zadanie nr 5 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 81, 96 w miejscowości Lutków od km 0+000 do 0+081;
zadanie nr 6 – Przebudowa drogi gminnej Nr 111462R Lutków – Zamiechów na działkach o nr ew. 50, 166 od km 0+000 do 0+280;
zadanie nr 7 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 850/262 w miejscowości łowce od km 0+000 do 0+290;
zadanie nr 8 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 440 w miejscowości Łowce od km 0+000 do 0+160;
zadanie nr 9 – Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 776/5 w miejscowości Zamiechów od km 0+000 do 0+135;
zadanie nr 10 – Przebudowa drogi gminnej Nr 111460R przez wieś Zamiechów od Woli na działce o nr ew. 176/1 od km 0+000 do 0+250;
zadanie nr 11 – Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej o nr ew. 185/2 w miejscowości Boratyn od km 0+000 do 0+057.

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 22.06.2021r. do godziny 10:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b51bdb10-8b09-4c97-9e64-52b8ff91cb2c

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 434 603,05 zł brutto.

 


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o wyniku postępowania 2021/BZP 00114935/01 z dnia 15.07.2021Plik PDF 61.93 Kb
2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 02.07.2021r.Plik PDF 56.71 Kb
3. Zbiorcze zestawienie ofert - 22.06.2021r.Plik PDF 675.00 Kb
4. Ogłoszenie BZP 2021/BZP 000073100/01 z dnia 04.06.2021r.Plik PDF 83.29 Kb
5. SWZ RG.271.3.2021 - Przebudowa dróg... - skan z podpisemPlik PDF 3.46 MB
6. SWZ RG.271.3.2021 - Przebudowa dróg wewnętrznych i gminnychPlik PDF 861.52 Kb
7. Zalącznik nr 1 - Formularz ofertaPlik PDF 790.54 Kb
8. Załacznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy art. 125 pzpPlik PDF 738.76 Kb
9. Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy - grupa kapitałowaPlik PDF 657.94 Kb
10. Załącznik nr 4 Zobowiązanie do oddania niezbędnych zasobówPlik PDF 653.64 Kb
11. Załącznik nr 5 - Wykaz robótPlik PDF 681.49 Kb
12. Załacznik nr 6 - Projekt umowyPlik PDF 1.02 MB
13. Załaczniki nr 1 - 5 - wersja edytowalnaPlik ZIP 106.95 Kb
14. Załacznik nr 7 - Opis przedmiotu zamówieniaPlik ZIP 6.22 MB
15. Szczegóły postepowania - IDPlik PDF 59.62 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2021-06-04 09:03:34
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2021-06-04 09:08:28
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2021-06-22 11:59:51

Rejestr zmian

Budowa budynku zaplecza przy boisku piłkarskim przy szkole Podstawowej w Chłopicach

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa boiska sportowego o budynek zaplecza szatniowo – sanitarnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu na części działki nr 1292 położonej w Chłopicach, w tym: budynek zaplecza szatniowo – sanitarnego, ogrodzenia terenu wys. 1,25m, chodników, przyłącza wodociągowego do studzienki wodociągowej, kanalizacyjnego i energetycznego policznikowego, podjazdu dla niepełnosprawnych, podjazdu do części gospodarczej, zamontowanie huśtawek podwójnych, drabinki do wspinaczki, skoczni do skoku w dal dla poczatkujących. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: - roboty ziemne – wykop pod budynek, skocznie, wodociąg i kanalizację; - wykonanie ścian fundamentowych, konstrukcyjnych i działowych; - montaż i demontaż szalunków ław fundamentowych; - wykonanie stropów; - montaż konstrukcji więźby dachowej, impregnacja ogniochronna i owadobójcza elementów drewnianych; - wykonanie pokrycia dachowego, obróbki blacharskie (parapety, rynny, rury spustowe); - izolacje przeciwwilgociowe, przeciwwodne, cieplne; - roboty wykończeniowe, malarskie, stolarskie; - wykonanie instalacji sanitarnych (wod – kan); - wykonanie instalacji elektrycznej; - dostawa i montaż sprzętu rekreacyjnego.

Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy włącznie z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenie na użytkowanie.

Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal w sposób określony w SWZ do dnia 26.03.2021r. do godziny 10:00.

Link do postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/49a08e82-fc97-4b65-a10e-a25a3984f1dc.

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 480 245,00 zł brutto.

 


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o wyniku postępowania 2021/BZP 0035109/01 z dnia 19.4.2021Plik PDF 45.69 Kb
2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 07.04.2021Plik PDF 72.22 Kb
3. Zbiorcze zestawienie ofert - 26.03.2021r.Plik PDF 55.62 Kb
4. Pytania i wyjaśnienia nr 3 - 23.03.2021Plik PDF 98.47 Kb
5. Pytania i wyjaśnienia nr 2 - 22.03.2021r.Plik PDF 97.50 Kb
6. Pytania i wyjaśnienia nr 1 - 17.03.2021Plik PDF 869.88 Kb
7. Przedmiar robót - budynek zaplecza przy boisku piłkarskim - poprawiony 17.03.2021Plik PDF 390.78 Kb
8. Ogłoszenie BZP nr 2021/BZP 00014826/01 z dnia 09.03.2021Plik PDF 128.72 Kb
9. SWZ RG.271.1.2021 - Budowa budynku zaplecza...Plik PDF 1.58 MB
10. Załącznik nr 1 - Formularz ofertaPlik PDF 759.42 Kb
11. Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy - art. 125 ust. 1 - wykluczenie i spełnienie warunków udziałuPlik PDF 754.34 Kb
12. Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy - o przynależności lub braku przynależnościPlik PDF 676.49 Kb
13. Załącznik nr 4 Zobowiązanie do oddania niezbędnych zasobówPlik PDF 669.48 Kb
14. Załącznik nr 5 Wykaz robót i osóbPlik PDF 708.99 Kb
15. Załącznik nr 6 Projekt umowyPlik PDF 1.00 MB
16. Załącznik nr 7 Opis przedmiotu zamówieniaPlik ZIP 28.84 MB
17. Szczegóły postępowania - IDPlik PDF 99.67 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2021-03-09 11:20:19
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2021-03-09 11:25:54
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2021-03-16 11:14:27

Rejestr zmian

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021

Gmina Chłopice przedstawia plan postępowań o udzielenie zamówień, jakie przewiduje przeprowadzić w 2021 roku.


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Plan na 2021 wersja nr 1 z dnia 03.02.2021r. - 2021_BZP 00005067_01_PPlik PDF 39.59 Kb
2. Plan na 2021r. wersja nr 2 z dnia 31.05.2021r. - 2021_BZP 00005067_02_PPlik PDF 41.06 Kb
3. Plan na 2021 wersja 3 z dnia 10-09-2021r. - 2021_BZP 00005067_03_PPlik PDF 45.85 Kb
4. Plan na 2021 wersja nr 4 z dnia 29.10.2021r. - 2021_BZP 00005067_04_PPlik PDF 40.43 Kb
5. Plan na 2021 wersja nr 5 z dnia 18.11.2021r. - 2021_BZP 00005067_05_PPlik PDF 44.99 Kb
Autor: Jacek Kotyla
Data: 2021-02-03 09:19:54
Udostępnił: Jacek Kotyla
Data: 2021-02-03 09:20:54
Modyfikował(a): Jacek Kotyla
Data: 2021-02-03 09:22:32

Rejestr zmian

Oglądano 8084 razy


Urząd Gminy Chłopice
Chłopice 149a
37-561 Chłopice
tel. (0-16) 6222422
email: urzad@chlopice.regiony.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl