Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Chłopice
  
27-04-2024, Sobota, 04:25


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Przetarg na roboty budowlane-ogłoszenie o zamówieniu 07-02-2008
Treść ARCHIWALNA !

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

ZAMAWIAJĄCY

Gmina Chłopice, Chłopice 149a, 37-561 Chłopice, woj. podkarpackie,
tel. 016 6240012, fax 016 6222460.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-chlopice.e-zet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie Nr I - wykonanie remontu dachu, przebudowa kominów na budynku Szkoły Podstawowej w Dobkowicach.
Zadanie Nr II - przebudowa i remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Zamiechowie.
Zadanie Nr III - docieplenie ścian zewnętznych wraz z wyprawą elewacyjną i częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zespołu budynków w Chłopicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane,
           odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie Nr I - wykonanie remontu polegać będzie na robotach rozbiórkowych: rozbiorka istniejącego pokrycia, obróbek blacharskich,
instalacji odgromowej , zniszczonych elementów więźby i kominów.
Oraz wykonanie nowego pokrycia dachu z blachy trapezowej powlekanej wraz z obróbkami blacharskimi z blachy powlekanej, przemurowanie i docieplenie kominów, montaż instalacji odgromowej.
Zadanie Nr II - przed przebudowa i remontem dachu należy zdemontować instalację odgromową, obróbki blacharskie, zerwać pokrycie z papy, rozebrać czapki kominowe,ścianki kolankowe i częściowo trzony kominowe. na obu częściach budynku wykonać podmurowanie do osiągnięcia wymaganego spadku, wieniec żelbetowy, konstyrukcję drwnianą stolcową dachu wraz z pokryciem z blachy powlekanej profilowanej i obróbki blacharskie z blachy powlekanej.
Zadanie Nr III - Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi i wyprawą z masy tynkarskiej akrylowej, na cokole budynku tynk mozaikowy.Oraz częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.42.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 30.08.2008rok.

Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Wadium na poszczególne tematy wynosi :
Zadanie Nr I - 3000 PLN
Zadanie Nr II - 3000 PLN
Zadanie Nr III - 4000 PLN
lub łącznie na trzy tematy - 10 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień.
2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca składa następujące dokumenty:
Koncesje lub zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji.
Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub ich zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  -najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-chlopice.e-zet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w siedzibie Zamawiającego w pok.24 w godzinach urzędowania. Koszt specyfikacji 30,0 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 09:30,
Gmina Chłopice, 37-561 Chłopice 149A, pokój nr 12.

Otwarcie ofert w dniu 28.02.2008r. o godz. 10.00
Gmina Chłopice, 37-561 Chłopice 149A, pokój nr 2
 

IV.3.5) Termin związania ofertą:  30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1  Wykonanie remontu dachu i przebudowa kominów na budynku Szkoły Podstawowej w Dobkowicach..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont będzie polegał na robotach rozbiórkowych i wykonaniu nowego pokrycia z blachy powlekanej wraz z obróbkami blacharskimi..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2  Przebudowa i remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Zamiechowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont będzie polegał na zdemontowaniu obróbek, papy, oraz pomurowaniu i wykonaniu konstrukcji drewnianej, stolcowej dachu wraz pokryciem blachą powlekaną profilowaną z obróbkami..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3  Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi wraz z wyprawą elewacyjną zespołu budynków w Chłopicach i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi wraz z wyprawą elewacyjną mokrą z gotowej suchej mieszanki akrylowej oraz częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. 25_1__ogoszenie_o_zamwieniu.docPlik DOC 35.50 Kb
2. 25_2__specyfikacja_istotnych_warunkw_zamowienia__przetarg_na_remont_dachow_w_szkolach.docPlik DOC 125.50 Kb
3. 25_3__formularz_ofertowy.docPlik DOC 34.50 Kb
4. 25_4__druki_oswiadczen.docPlik DOC 30.00 Kb
5. 25_5__umowa_remont_dachu.docPlik DOC 35.50 Kb
6. 25_chopice___ug_elewacja1.prd 28.13 Kb
7. 25_dobkowice___dach.prd 34.57 Kb
8. 25_informacja_dodatkowa.docPlik DOC 27.50 Kb
9. 25_odpowiedzi_na_pytania_do_specyfikacji.pdfPlik PDF 45.80 Kb
10. 25_projekt_dachuzamiechowcz_1.rarPlik RAR 1.71 MB
11. 25_projekt_dachuzamiechowcz_2.rarPlik RAR 987.83 Kb
12. 25_projekt_dachuzamiechowcz_3.rarPlik RAR 1.36 MB
13. 25_projekt_dachuzamiechowcz_4.rarPlik RAR 1.89 MB
14. 25_projekt_dachuzamiechowcz_5.rarPlik RAR 1.67 MB
15. 25_przedmiarchlopiceugelewacja.pdfPlik PDF 155.75 Kb
16. 25_przedmiardobkowicedach.pdfPlik PDF 161.72 Kb
17. 25_zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdfPlik PDF 419.17 Kb
Autor: Mirosław Buczko
Data: 2008-03-06 00:00:01
Udostępnił: Mirosław Buczko
Data: 2008-03-06 00:00:01
Modyfikował(a): Mirosław Buczko
Data: 2009-02-20 20:28:00

Rejestr zmian


Urząd Gminy Chłopice
Chłopice 149a
37-561 Chłopice
tel. (0-16) 6222422
email: urzad@chlopice.regiony.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl