Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Chłopice, Chłopice 149a, 37-561 Chłopice, woj. podkarpackie,
tel. 016 6240012, fax 016 6222460.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-chlopice.e-zet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie Nr I - wykonanie remontu dachu, przebudowa kominów na budynku Szkoły Podstawowej w Dobkowicach.
Zadanie Nr II - przebudowa i remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Zamiechowie.
Zadanie Nr III - docieplenie ścian zewnętznych wraz z wyprawą elewacyjną i częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zespołu budynków w Chłopicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane,
odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie Nr I - wykonanie remontu polegać będzie na robotach rozbiórkowych: rozbiorka istniejącego pokrycia, obróbek blacharskich,
instalacji odgromowej , zniszczonych elementów więźby i kominów.
Oraz wykonanie nowego pokrycia dachu z blachy trapezowej powlekanej wraz z obróbkami blacharskimi z blachy powlekanej, przemurowanie i docieplenie kominów, montaż instalacji odgromowej.
Zadanie Nr II - przed przebudowa i remontem dachu należy zdemontować instalację odgromową, obróbki blacharskie, zerwać pokrycie z papy, rozebrać czapki kominowe,ścianki kolankowe i częściowo trzony kominowe. na obu częściach budynku wykonać podmurowanie do osiągnięcia wymaganego spadku, wieniec żelbetowy, konstyrukcję drwnianą stolcową dachu wraz z pokryciem z blachy powlekanej profilowanej i obróbki blacharskie z blachy powlekanej.
Zadanie Nr III - Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi i wyprawą z masy tynkarskiej akrylowej, na cokole budynku tynk mozaikowy.Oraz częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.42.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 30.08.2008rok.
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Wadium na poszczególne tematy wynosi :
Zadanie Nr I - 3000 PLN
Zadanie Nr II - 3000 PLN
Zadanie Nr III - 4000 PLN
lub łącznie na trzy tematy - 10 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień.
2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca składa następujące dokumenty:
Koncesje lub zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji.
Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub ich zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: -najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-chlopice.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w siedzibie Zamawiającego w pok.24 w godzinach urzędowania. Koszt specyfikacji 30,0 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 09:30,
Gmina Chłopice, 37-561 Chłopice 149A, pokój nr 12.
Otwarcie ofert w dniu 28.02.2008r. o godz. 10.00
Gmina Chłopice, 37-561 Chłopice 149A, pokój nr 2
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 Wykonanie remontu dachu i przebudowa kominów na budynku Szkoły Podstawowej w Dobkowicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont będzie polegał na robotach rozbiórkowych i wykonaniu nowego pokrycia z blachy powlekanej wraz z obróbkami blacharskimi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 Przebudowa i remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Zamiechowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont będzie polegał na zdemontowaniu obróbek, papy, oraz pomurowaniu i wykonaniu konstrukcji drewnianej, stolcowej dachu wraz pokryciem blachą powlekaną profilowaną z obróbkami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi wraz z wyprawą elewacyjną zespołu budynków w Chłopicach i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi wraz z wyprawą elewacyjną mokrą z gotowej suchej mieszanki akrylowej oraz częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|