Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Chłopice
  
20-04-2024, Sobota, 01:54


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Przetarg na remont nawierzchni bitumicznych dróg
Treść ARCHIWALNA !

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane
   
Przysługuje odwołanie   

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są następujące drogi:
1. Nr 11463 droga gminna Łowce- Tuczempy.
2. Nawrót autobusowy na drodze gminnej w Dobkowicach koło P.Lonca i P. Żołnierza.
3. Droga wewnętrzna w Dobkowicach za Szkołą.
4. Droga wewnętrzna w Łowcach do Karawaki.
5. Droga wewnętrzna łączącą drogę gminną na Porolku z drogą gminną przez wieś Chłopice.
6. Nr 11462 droga gminna Zamiechów - Lutków.
7. Nr 11456 droga gminna Boratyn - Dobkowice przez Parcelację.
8. Nr 11452 droga gminna przez wieś Chłopice.
9. Nr 11451 droga gminna dołem przez wieś Jankowice.
10. Droga wewnętrzna do domu nr 1 w Łowcach.

Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót na poszczególne drogi. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Główny przedmiot: 45.23.32.20-7

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
  Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
  Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Termin wykonania do 31/07/2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca składa następujące dokumenty: Koncesje lub zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub ich zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 Przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

 Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.ug-chlopice.e-zet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w Siedzibie Zamawiającego w pok.24 w godzinach urzędowania. Koszt specyfikacji 30,0 zł.

IV.3.2) Termin składania ofert:

Data: 30/04/2008   Godzina: 09:30

Miejsce:

Urząd Gminy Chłopice, 37-561 Chłopice 149A , pokój nr 12.
Otwarcie Ofert  w dniu 30.04.2008r. o godz.10.00 pokój nr 2.

IV.3.3) Termin związania ofertą: Do 29/05/2008

Wójt Gminy Chłopice
Stanisław Konieczny

Poniżej znajdują się pliki do pobrania:


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. 25_20080505_zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.docPlik DOC 27.00 Kb
2. 25_ogloszenie__przetarg_na_remont_nawierzchni_bitumicznych_drg_20080409.docPlik DOC 31.00 Kb
3. 25_specyfikacja_ist_war_zam__przetarg_na_remont_drg__20080409.docPlik DOC 403.50 Kb
Autor: Mirosław Buczko
Data: 2008-05-06 00:00:01
Udostępnił: Mirosław Buczko
Data: 2008-05-06 00:00:01
Modyfikował(a): Mirosław Buczko
Data: 2009-02-20 20:29:45

Rejestr zmian


Urząd Gminy Chłopice
Chłopice 149a
37-561 Chłopice
tel. (0-16) 6222422
email: urzad@chlopice.regiony.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl