II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Przysługuje odwołanie
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są następujące drogi:
1. Nr 11463 droga gminna Łowce- Tuczempy.
2. Nawrót autobusowy na drodze gminnej w Dobkowicach koło P.Lonca i P. Żołnierza.
3. Droga wewnętrzna w Dobkowicach za Szkołą.
4. Droga wewnętrzna w Łowcach do Karawaki.
5. Droga wewnętrzna łączącą drogę gminną na Porolku z drogą gminną przez wieś Chłopice.
6. Nr 11462 droga gminna Zamiechów - Lutków.
7. Nr 11456 droga gminna Boratyn - Dobkowice przez Parcelację.
8. Nr 11452 droga gminna przez wieś Chłopice.
9. Nr 11451 droga gminna dołem przez wieś Jankowice.
10. Droga wewnętrzna do domu nr 1 w Łowcach.
Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót na poszczególne drogi. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Główny przedmiot: 45.23.32.20-7
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Termin wykonania do 31/07/2008
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca składa następujące dokumenty: Koncesje lub zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub ich zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.ug-chlopice.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w Siedzibie Zamawiającego w pok.24 w godzinach urzędowania. Koszt specyfikacji 30,0 zł.
IV.3.2) Termin składania ofert:
Data: 30/04/2008 Godzina: 09:30
Miejsce:
Urząd Gminy Chłopice, 37-561 Chłopice 149A , pokój nr 12.
Otwarcie Ofert w dniu 30.04.2008r. o godz.10.00 pokój nr 2.
IV.3.3) Termin związania ofertą: Do 29/05/2008
Wójt Gminy Chłopice
Stanisław Konieczny
Poniżej znajdują się pliki do pobrania:
|