Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Chłopice
  
20-04-2024, Sobota, 02:30


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Przetarg na przebudowę dróg gminnych
Treść ARCHIWALNA !

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Numer ogłoszenia: 39955 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009

I. ZAMAWIAJĄCY :
Gmina Chłopice, Chłopice 149a, 37-561 Chłopice, woj. podkarpackie,                                    tel. 016 624 00 12, faks. 016 622 24 60
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.pl/ugchlopice/

II. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przebudowa dróg gminnych o nr 1 11452R i 1 11453R we wsi Chłopice w obrębie kompleksu rekreacyjno - sportowego przy Urzędzie Gminy w Chłopicach.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:  Przebudowa dróg gminnych we wsi Chłopice na długości 638,40 mb, polegająca na poszerzeniu jezdni do 5,0 m, wykonaniu poboczy po obu stronach jezdni po 0.75 m oraz utwardzenie drogi dywanikiem wraz z przyległymi placami spełniającymi rolę parkingów. Wykonanie zjazdów do posesji na powierzchni 62,04 m2. Oznakowanie dróg oraz placów postojowych znakami drogowymi poziomymi i pionowymi wraz z organizacją ruchu na czas budowy.

III. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

IV. TERMIN WYKONANIA:  10.08.2009r.

V. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000 PLN.

VI. WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Posiadają uprawienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.  
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:                                          W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca składa następujące dokumenty: :Koncesje lub zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub ich zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert..

VII. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IX. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych             warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.pl/ugchlopice/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w Siedzibie Zamawiającego w pok.24 w godz. urzędowania. Koszt specyfikacji 30,0 zł.

X. Termin składania ofert: 12.03.2009r. do godziny 09:30
miejsce: Gmina Chłopice, 37-561 Chłopice 149a , Pokój nr12.
Otwarcie ofert w dniu 12.03.2009r. o godz. 10.00 w siedzibie Gminy pokój nr 2.
 
XI. Termin związania ofertą: do 10.04.2009r.

 WÓJT GMINY CHŁOPICE
 mgr Stanisław Konieczny


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zalacznik_nr_3-przedmiar_robot.pdfPlik PDF 142.66 Kb
2. OgłoszeniePlik DOC 36.50 Kb
3. Zalacznik_Nr_1-formularz_ofertowy.docPlik DOC 33.50 Kb
4. Zalacznik_nr_4-oswiadczenie(art_22).docPlik DOC 27.00 Kb
5. Zalacznik_nr_5-oswiadczenie(art_44).docPlik DOC 26.00 Kb
6. Zalacznik_nr_6-Projekt umowy.docPlik DOC 40.50 Kb
7. Specyfikacja istotnych warunków zamówieniaPlik DOC 123.00 Kb
8. przekroje_i_profile_drogi-cz1.rarPlik RAR 1.65 MB
9. przekroje_i_profile_drogi-cz2.rarPlik RAR 1.30 MB
10. przekroje_i_profile_drogi-cz3.rarPlik RAR 1.32 MB
11. PRZEKROJE POPRZECZNE DROGI ODC. R-U-cz_4.part1.rarPlik RAR 1.43 MB
12. PRZEKROJE POPRZECZNE DROGI ODC. R-U-cz_4.part2.rarPlik RAR 1.36 MB
13. Zalacznik_nr_3a-przedmiar_robot.pdfPlik PDF 48.82 Kb
Autor: Chłopice Urząd Gminy
Data: 2009-02-19 00:00:00
Udostępnił: Mirosław Buczko
Data: 2009-02-20 20:24:44
Modyfikował(a): Mirosław Buczko
Data: 2009-02-23 09:02:31

Rejestr zmian


Urząd Gminy Chłopice
Chłopice 149a
37-561 Chłopice
tel. (0-16) 6222422
email: urzad@chlopice.regiony.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl