Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Chłopice
  
26-04-2024, Piątek, 09:43


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Przetarg na remont placu zabaw w Łowcach
Treść ARCHIWALNA !

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

I. ZAMAWIAJĄCY :

1. Gmina Chłopice, Chłopice 149a, 37-561 Chłopice, woj. podkarpackie, tel. 016 6240012, fax. 016 6222460.
Adres strony internetowej zamawiającego: http//bip.zetorzeszow.pl/ugchlopice/
 
II.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Placu Zabaw przy Samorządowym Przedszkolu w Łowcach.
2.Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont placu zabaw polegał będzie na :
- przygotowaniu terenu pod niwelację włącznie z likwidacją istniejącego placu zabaw, jego ogrodzenia oraz urządzeń znajdujących się na placu,
-         niwelacja terenu pod powiększony plac zabaw z dowiezieniem ziemi, wraz z ogrodzeniem i usytuowaniem urządzeń do zabaw dla dzieci. Ogrodzenie powinno być do wysokości 2 m z siatki ocynkowanej wys. 1.7 m na cokole wys. 0.30 m. Dojście do placu zabaw od strony Szkoły z bramą rozsuwaną szerokości 2.0 m. Roboty ziemne przy wykonywaniu niwelacji w sąsiedztwie istniejących przewodów gazowych oraz kabla telefonicznego, należy wykonać ręcznie i do głębokości 20cm. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z załączonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot. Oraz urządzenia do zabaw dla dzieci musza posiadać certyfikaty i aktualne atesty
 
III. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 36.53.52.00-2.
 
IV. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
V. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
VI. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
 
VII. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 3 miesiące ( do 31.08.2009r.)
 
VIII.WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
 
IX. WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.Posiadają uprawienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Odpis koncesji, zezwolenia lub licencji.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 i art.24 Prawa Zamówień Publicznych.
 
X. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
XI. KRYTERIA OCENY OFERT
 
1. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2. Czy wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
3. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
4. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.chlopice.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 24 w godz. urzędowania. Koszt specyfikacji 30,00 zł.
 
5. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
 
14.05.2009r. do godz. 09:30, miejsce: Urząd Gminy Chłopice, 37-561 Chłopice 149a, pokój nr 12.
 
Otwarcie ofert w dniu 14.05.2009r. o godz. 10:00 w siedzibie Gminy w pokoju nr 2.
 
6. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania
ofert).
 
 
Wójt Gminy
mgr Stanisław Konieczny
 

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogloszenie_o_zamowieniu-Remont_placu_zabaw.docPlik DOC 35.00 Kb
2. Specyfikacja_ist_warunkow_zamowienia-Remont placu_zabaw.docPlik DOC 100.50 Kb
3. Zalacznik_3-przedmiar robot.docPlik DOC 4.06 MB
4. Zalaczniki_1,4,5,6.docPlik DOC 51.50 Kb
Autor:
Data: 2009-04-24 09:37:52
Udostępnił: Mirosław Buczko
Data: 2009-04-24 09:53:48
Modyfikował(a): Mirosław Buczko
Data: 2009-04-24 11:37:46

Rejestr zmian


Urząd Gminy Chłopice
Chłopice 149a
37-561 Chłopice
tel. (0-16) 6222422
email: urzad@chlopice.regiony.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl