Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Chłopice
  
27-04-2024, Sobota, 03:39


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Przetarg na remont Świetlicy Wiejskiej w Dobkowicach
Treść ARCHIWALNA !

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku Świetlicy Wiejskiej wraz ze zmianą konstrukcji dachu w miejscowości Dobkowice.

 

Numer ogłoszenia: 128462 - 2009; data zamieszczenia w BZP: 30.04.2009

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO: Gmina Chłopice , Chłopice 149a, 37-561 Chłopice, woj. podkarpackie, tel. 016 6240012, fax 016 6222460.

Adres strony internetowej: http://bip.chlopice.pl/

 

II.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku Świetlicy Wiejskiej

wraz ze zmianą konstrukcji dachu w miejscowości Dobkowice.

2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa istniejącego budynku świetlicy po stronie południowej o węzeł sanitarny połączony z zadaszonym tarasem, dostosowanie budynku świetlicy do potrzeb dla osób niepełnosprawnych. Wykonanie utwardzenia chodników i placów z kostki brukowej. Szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlano - wykonawczy i załączony przedmiar robót opracowany w oparciu o w/w projekt. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z posiadaną dokumentacją i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

III. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.21.50.00-7.

IV. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

V. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

VI. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

VII. TERMIN WYKONANIA:

Rozpoczęcie: 10.06.2009r. zakończenie 30.06.2010r.

 

VIII. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

1)Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5.000 PLN

2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca składa następujące dokumenty:

 - koncesję lub zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub ich zwolnieniu odroczeniu lub rozłożeniu na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

 

IX. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

X. KRYTERIA OCENY OFERT:

1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

3) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.chlopice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w Siedzibie Zamawiającego w pok.24 w godz. urzędowania. Koszt specyfikacji 30,00 zł.

4) Termin składania  ofert:

25.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Gmina Chłopice, 37-561 Chłopice - 149A, pokój nr 12.

Otwarcie ofert w dniu 25.05.2009r. o godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Gminy, pokój nr 2.

 5) Termin związania ofertą: do 23.06.2009r.

 

Wójt Gminy Chłopice

Stanisław Konieczny

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.docPlik DOC 28.00 Kb
2. 2009-05-20-odpowiedzi_na_zapytania_do_przetargu.docPlik DOC 27.00 Kb
3. Ogloszenie_o_przetargu-Remont_Swietlicy_Dobkowice.docPlik DOC 34.00 Kb
4. Specyfik_ist_warunkow_zamowienia-Remont_Swietlicy_Dobkowice.docPlik DOC 128.50 Kb
5. Zal_1-Formularz_ofertowy.docPlik DOC 29.00 Kb
6. Zal_3-Przedmiar_robot.rarPlik RAR 6.59 MB
7. Zal_4-Projekt budowlany.rarPlik RAR 16.96 MB
8. Zal_3-Przedmiar_robot.pdfPlik PDF 7.84 MB
9. Zal_4-Projekt_budowlany.pdfPlik PDF 19.87 MB
10. Zal_5_i_6-Druki oswiadczen.docPlik DOC 27.50 Kb
11. Zal_7-Wzor_umowy.docPlik DOC 36.50 Kb
Autor:
Data: 2009-04-30 15:56:00
Udostępnił: Mirosław Buczko
Data: 2009-05-04 00:00:21
Modyfikował(a): Mirosław Buczko
Data: 2009-05-04 08:19:37

Rejestr zmian


Urząd Gminy Chłopice
Chłopice 149a
37-561 Chłopice
tel. (0-16) 6222422
email: urzad@chlopice.regiony.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl