Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Chłopice
  
25-04-2024, Czwartek, 10:32


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłoszenie o zamowieniu publicznym na udzielenie długoterminowego kredytu gotówkowego w wysokości 1.320.000 PLN
Treść ARCHIWALNA !

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Gmina Chłopice: Udzielenie długoterminowego kredytu gotówkowego w wysokości 1.320.000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie części planowanego deficytu budżetu Gminy Chłopice.

 

ZAMAWIAJĄCY:

I. NAZWA I ADRES: Gmina Chłopice, Chłopice 149a, 37-561 Chłopice, woj. podkarpackie, tel. 016 6240012, faksc 016 6222460.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chlopice.pl/

II. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu gotówkowego w wysokości 1.320.000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie części planowanego deficytu budżetu Gminy Chłopice.

2) Rodzaj zamówienia: usługi.

3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu gotówkowego w wysokości 1.320.000 PLN na okres 5 lat z terminem spłaty od 31 marca 2010r. do 31.12.2014r. w ratach kwartalnych z przeznaczeniem na sfinansowanie części planowanego deficytu budżetu Gminy. Środki finansowe należy przekazać w 3 transzach w miesiącach : wrześniu, październiku i listopadzie po 1/3 kredytu, po złożeniu pisemnego wniosku przez Zamawiającego.

4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

III. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:                   Zakończenie: 31.12.2014r.

III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·        Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..

2) WARUNKI UDZIAŁU

·        Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

·         1. W przetargu mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych tj :

·         1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·         2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia,

·         3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·         4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1-2 Prawo zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów wg formuły spełnia / nie spełnia.

·        Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

·         W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU :

·        1. Wykonawca musi złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Uprawnienia do występowania w obrocie prawnym muszą byś zgodne z wymogami ustawy Prawo bankowe, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

·         2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

·         3. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1-2 w/w ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2. 4. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu w art.44 - wzór oświadczenia załącznik nr 3.

·        5.Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) , zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda:

·        1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie

·         2) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienionych w punkcie 1, 2, 3 składane mogą być wspólnie i takiej będą podlegać ocenie.

·         3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum , Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia , do przedłożenia umowy konsorcjum.

·        4) umowa, o której mowa wyżej ,winna zawierać w szczególności : oznaczenie stron , cel działania, czas trwania umowy , zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie dokumentów , jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy, oraz firm, w jakich to dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr87 poz. 605 z późn. zm) 7. Oferta ( załącznik nr 1 formularz ofertowy z załączoną tabelką do SIWZ)

IV. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

2) KRYTERIA OCENY OFERT

3) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

4) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

V. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.chlopice.pl/.
2)Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w siedzibie Zamawiającego w pok. 24 w godzinach urzędowania. Koszt specyfikacji 30,0 zł.

3). Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chłopice, 37-561 Chłopice 149a ,           pokój nr 12.

Otwarcie ofert w dniu 11.08.2009r. godz. 10.30 w siedzibie Gminy w pokoju nr 13.

4). Termin związania ofertą: do 09.09.2009.

 

  Wójt Gminy Chłopice                     

 mgr Stanisław KONIECZNY            

  


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. 20090806-OdpowiedziNaKolejneZapytaniedoPrzetarguNaKredyt.pdfPlik PDF 19.19 Kb
2. 20090806-odpowiedzi_na_kolejne_zapytania.rarPlik RAR 340.37 Kb
3. 2009-08-O3_odpowiedzi_na_zapytania_do_przetargu.rarPlik RAR 286.59 Kb
4. Ogloszenie-przetarg_na_kredyt_Gmina_Chlopice.docPlik DOC 38.50 Kb
5. SIWZ_na_udzielenie_kredytu_i_zalaczniki-1,2,3.docPlik DOC 285.58 Kb
6. Zalacznik_4-Wzor_umowy.docPlik DOC 71.50 Kb
7. 20090811-zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdfPlik PDF 20.18 Kb
Autor:
Data: 2009-07-17 15:10:00
Udostępnił: Mirosław Buczko
Data: 2009-07-21 20:21:51
Modyfikował(a): Mirosław Buczko
Data: 2009-07-21 20:30:54

Rejestr zmian


Urząd Gminy Chłopice
Chłopice 149a
37-561 Chłopice
tel. (0-16) 6222422
email: urzad@chlopice.regiony.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl