Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Chłopice
  
28-03-2024, Czwartek, 16:14


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na zagospodarowanie mienia wsi Chłopice w obrębie kompleksu rekreacyjno – sportowego.
Treść ARCHIWALNA !

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Numer ogłoszenia: 311468- 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009


I. ZAMAWIAJĄCY :

Gmina Chłopice, Chłopice 149a, 37-561 Chłopice, woj. podkarpackie,

tel. 016 624 00 12, faks. 016 622 24 60.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.pl/ugchlopice/

 

II. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Zagospodarowanie mienia wsi Chłopice w obrębie kompleksu rekreacyjno – sportowego przy Urzędzie Gminy Chłopice.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:                                 

Przedmiotem zamówienia jest renowacja rowu i stawu, budowa parkingu z sięgaczem, trybun oraz barier przy drodze powiatowej w celu poprawy bezpieczeństwa mieszkańców wsi Chłopice. 

 

 

 

III. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.52.00-0, 45.23.30.00-9, 45.23.32.80-5.

 

 

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

IV. TERMIN WYKONANIA:  15.09.2010r.

 

V. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000 PLN.

Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art.45 pkt.6 i specyfikacji.

 

VI. WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. Posiadają uprawienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.  
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

       W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca składa następujące dokumenty: Koncesje lub zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub ich zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski to składa dokumenty zgodnie z par.2 ust. 1i 2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.

Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu z art.22 i 24 Prawa Zamówień Publicznych.

 

VII. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IX. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.pl/ugchlopice/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w Siedzibie Zamawiającego w pok.24 w godz. urzędowania. Koszt specyfikacji 30,00 zł.

 

 

X. Termin składania ofert: 30.09.2009r. do godziny 09:30

miejsce: Gmina Chłopice, 37-561 Chłopice 149a , Pokój nr 12.

Otwarcie ofert w dniu 30.09.2009r. o godz. 10.00 w siedzibie Gminy pokój nr 2.

 

XI. Termin związania ofertą: do 29.10.2009r.


 

WÓJT GMINY CHŁOPICE

mgr Stanisław Konieczny


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Specyfikacja_ist_war_zamowienia.docPlik DOC 133.00 Kb
2. Zalaczniki_nr1,4,5,6_do_specyfikacji.docPlik DOC 69.00 Kb
3. Zal_3-Przedmiar_robot.pdfPlik PDF 89.55 Kb
4. 20091007-ZawiadomienieOWyborzeOferty.docPlik DOC 28.00 Kb
Autor:
Data: 2009-09-09 14:15:00
Udostępnił: Mirosław Buczko
Data: 2009-09-10 08:14:49
Modyfikował(a): Mirosław Buczko
Data: 2009-09-10 10:26:42

Rejestr zmian


Urząd Gminy Chłopice
Chłopice 149a
37-561 Chłopice
tel. (0-16) 6222422
email: urzad@chlopice.regiony.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl