Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Chłopice
  
28-03-2024, Czwartek, 23:28


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Przetarg na usługi - "Równanie szans poprzez pomoc slabszym uczniom"
Treść ARCHIWALNA !

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
„Równanie szans poprzez pomoc słabszym”
Numer ogłoszenia: 383974 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chłopice, Chłopice 149a, 37-561 Chłopice, woj. podkarpackie, tel. 016-624 00 00 w.17, tel./faks 016-622 24 60.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chlopice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Równanie szans poprzez pomoc słabszym”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi edukacyjne dla szkół w Gminie Chłopice w ramach projektu pt.: „Równanie szans poprzez pomoc słabszym”.

Zadanie Nr 1: Zajęcia dla dzieci w SP w Chłopicach wraz z filią w Boratynie
Część 1. Zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania, 1 grupa 16 uczniów, 35 godz. w r. szk.2011/2012r., 35 godz. w r. szk. 2012/2013 r.
Część 2. Dodatkowe zajęcia z matematyki, 1 grupa 12 uczniów, 36 godz. w r. szk.2011/2012r., 34 godz. w r. szk. 2012/2013 r.
Część 3. Logopedyczne zajęcia wyrównawcze, 1 grupa 12 uczniów, 35 godz. w r. szk.2011/2012r., 35 godz. w r. szk. 2012/2013 r.

Zadanie Nr 2: Zajęcia dla dzieci w SP w Jankowicach
Część 1. Zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania, 1 grupa 8 uczniów; 35 godz. w r. szk.2011/2012 r., 35 godz. w r. szk. 2012/2013 r.
Część 2. Dodatkowe zajęcia z matematyki, 1 grupa 8 uczniów 36 godz. w r. szk.2011/2012 r., 34 godz. w r. szk. 2012/2013 r.
Część 3. Logopedyczne zajęcia wyrównawcze, 1 grupa 6 uczniów, 35 godz. w r. szk.2011/2012 r., 35 godz. w r. szk. 2012/2013 r.

Zadanie Nr 3: Zajęcia dla dzieci w SP w Zamiechowie
Część 1. Zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania, 1 grupa 5 uczniów 35 godz. w r. szk.2011/2012 r., 35 godz. w r. szk. 2012/2013 r.
Część 2. Dodatkowe zajęcia z matematyki; 1 grupa 6 uczniów 36 godz. w r. szk.2011/2012 r., 34 godz. w r. szk. 2012/2013 r.
Część 3. Dodatkowe zajęcia matematyczno - przyrodnicze 1 grupa 6 uczniów; 35 godz. w r. szk.2011/2012 r.,  35 godz. w r. szk. 2012/2013 r.

Zadanie Nr 4: Zajęcia dla dzieci w SP w Łowcach
Część 1. Zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania, 1 grupa 10 uczniów 35 godz. w r. szk.2011/2012r.,   35 godz. w r. szk. 2012/2013 r.
Część 2. Dodatkowe zajęcia z matematyki, 1 grupa 10 uczniów,  36 godz. w r. szk.2011/2012r., 34 godz. w r. szk. 2012/2013 r.
Część 3. Logopedyczne zajęcia wyrównawcze, 1 grupa 5 uczniów, 35 godz. w r. szk.2011/2012r., 35 godz. w r. szk. 2012/2013 r.

Zadanie Nr 5: Zajęcia dla dzieci w SP w Dobkowicach
Część 1. Zajęcia dodatkowe z czytania i pisania, 1 grupa 14 uczniów, 35 godz. w r. szk.2011/2012r., 35 godz. w r. szk. 2012/2013 r.
Część 2. Dodatkowe zajęcia matematyczno - przyrodnicze, 1 grupa 14 uczniów, 35 godz. w r. szk. 2011/2012r., 35 godz. w r. szk. 2012/2013r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada kwalifikacje odpowiednie do części zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku ( Dz.U.Nr 50 poz 400 ) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli(...).

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej. Ukończone formy doskonalenia zawodowego oraz doświadczenie w prowadzeniu  zajęć- dotyczy to odpowiedniej części zamówienia.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym temacie żadnych wymagań

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym temacie żadnych wymagań

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym temacie żadnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt  III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena – 50 pkt.
2 - Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodnie z rodzajem prowadzonych zajęć -  10pkt.
3 - Doświadczenie w prowadzeniu w/w zajęć – 10 pkt.
4 - Program zajęć dla danej części zamówienia – 30 pkt.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.chlopice.pl/
Na wniosek wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 17 w godzinach urzędowania. Koszt specyfikacji 30,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy w Chłopicach, 37-561 Chłopice 149a - pokój nr 12. Otwarcie ofert w dniu 25.11.2011r. o godz. 13.00 w siedzibie Urzędu Gminy w Chłopicach w pokoju nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Wójt Gminy Chłopice         
/-/ Andrzej Czyż                



Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogloszenie_o_przetargu_na_usługi-Pomoc_Slabszym_Uczniom.pdfPlik PDF 182.61 Kb
2. Specyfikacja-SIWZ-przetarg_na_usługi-Pomoc_Slabszym_Uczniom.docPlik DOC 899.50 Kb
3. 2011-11-29-zawiadomienie_o_wyborze_najkorz_ofert.pdfPlik PDF 716.57 Kb
Autor: Chłopice Urząd Gminy
Data: 2011-11-18 12:41:29
Udostępnił: Mirosław Buczko
Data: 2011-11-18 12:55:21
Modyfikował(a): Mirosław Buczko
Data: 2011-11-18 14:12:31

Rejestr zmian


Urząd Gminy Chłopice
Chłopice 149a
37-561 Chłopice
tel. (0-16) 6222422
email: urzad@chlopice.regiony.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl